Daisypath Anniversary tickers

WwooowW

Monday, August 15, 2011

Supperrr BZ weekenD

Assalamualaikum...
hai semua.. lama btul rasanya x update blog.
sesunggunya byk yg ingin dikongsikan disini. ttp, masa belum mengizinkan.
hari ni hari pertama bekerja di minggu baru.. minggu ketiga dibulan ramadhan yg mulia. penat dihujung minggu masih lg belum hilang.. badan masih terasa lenguh2..
meh ira story skit crita hujung minggu irafuad ye.
ok, bermula sabtu pg, kami kuar dr rumah pada pukul 10 pg untuk ke jalan tunku abdul rahman. niat dihati saje la jalan2, shopping skit. lama btul kami x shopping. kami tiba disana pd pukul 11pg sbb jalan agak jem. kami amik keputusan untuk terus kesogo dulu sbb ira nk cr sandle. ttp, setibanya dilobi, dilihat penuh sesak manusia. rupanya ada sale untuk pakaian bg kelali dan wanita. ira ngn fuad pun apa lg, join la sekaki menyesakkan lg keadaan disitu. ahahaha.. akhirnya kami cekup la jugak pakaian untuk kami 5 pasang. sbb x thn tgk lelong murah2..
then ira naik ke tingkt 1 sogo untuk mencari sandle buat pakai harian. nasib mmg menyebelahi kerana sandle juga ada sale serendah 15rggit je spsang. sandle yg selese untuk dipakai seharian. apa lg, ira cekau jugak the kami kuar dr sogo yg menyesakkan itu.
kemudian, kami pergi pula ke jusco setiawangsa. sbb ira nk tukar kupon 30ringgit yg ira dpt dgn brg dr jusco. pilih punya pilih, akhirnya ira amik sehelai blouse lg dr jusco. huhuhu.. syok2..
kami lepak dan berehat lama di jusco smpai pukul 6ptg. kemudian, kami ke keramat pula untuk menghadiri majlis berbuka dirumah kawan kami.
setelah selesai majlis itu, kami bergerak pula ke whitesignature studio di danau kota. lama juga la kami disitu dan akhirnya kami balik umah.dlm pukul 1pg barula kami tido.

pd hari ahad pula, pg2 kami dh bersiap untuk ke klia bg menjemput mak ayah fuad yg baru balik dr mengerjakan umrah. mereka smpai kt klia tu pd pukul 1130pg. dan siap urusan untuk check out dlm pukul 1230 tghari. kami bwk mak ayah ke satu sudut utuk mereka berehat sekejap dan mandi2 seteleah 8jap dlm flight. lepas solat zohor kami bergerak pula ke lcct untuk hantar mak ayah naik flight ke penang. mak ayah org baling, tp abg fuad yg sulong iaitu abg fahir akan jemput diorg di airport penang dan hantar mereka ke rumah.
lebih kurang pukul 430ptg kami keluar dr lcct dan menuju ke bukit jalil pula. kami ini jemputan bebuka puasa di rumah huda pula.
kami plan buat pot luct disana, lepas berbuka, solat, kami layan final badminton beramai2.. sgt seronok..
dan kami balik dan tiba dirumah pada pukul 11mlm..
fuhhhhh... penat tp best !!! :)
ok la. smpai jumpa lg di entry yg lain.
wassalam...



updated by Blackbery

2 comments:

Unknown said...

me want new sandle too

iRa said...

beli sniri .. huahahahaha