Daisypath Anniversary tickers

WwooowW

Wednesday, August 17, 2011

My E-Day 06.06.10 Part 4


hai ALL...
today nk smbung story lg pasal my E-Day. ini part yang ke 4.
in this entry i will story u all pasal hantaran dr pihak lelaki sahaja.
kepada yang belum baca part2 sblm ni, boleh pegi ke site2 seperti di bwh:
ok. mcm yang ira crite di entry my Eday part2 tu, kami mmg xde masa nk buat sendiri.
begitu juga dengan encik fuad. dan dia xnk susahkan family dia untuk membuat hantaran ni...
jadi, kami ambil keputusan utuk tempah saja dikedai ataupun beli je ready made. skrgkan dh byk kedai2 yang buat hantaran ready made ni..
so, kami pun kuar la survey kedai sambil ber dating :p
dan akhirnya kami beli je bakul hantaran ready made ni dari kedai SayangYou di Carefour Wangsa Maju,KL. boleh juga tgk2 dr website nye ye.. pergi kt sini.
SayangYou ni ada kt byk tempat. tp kami pergi yang terdekat je la.
harga pun ok, berpatutan. sbnarnya, beli hantaran ready made ni lg murah dr tempah.
dikedai ini juga menjual barang2 untuk membuat barang hantaran jika anda berniat untuk membuat hantaran anda sendiri.. huhuhuhu.. dah mcm ppromoter pulak ye..
ok. bakul nye of course la sedondon je kan.. tema yang encik fuad beli adalah hitam putih.. itu je yang nampak semasa sedang memilih tu.. warna2 terang ni kami x minat.. bakul ni yang ready made ada 3, so kami tambah lg satu, suh kedai tu buatkan design yg sama, tp besar skit, untuk bakul buah. themn kami beli tempat letak cincin.. yg tu byk choice. boleh pilih dari kedai tu nk yang mcm mana.
meh kita view satu2 apa yang encik fuad bwk masa nk meminang ira dulu.. hohoho
ini kain pasang.. encik fuad beli sesama ngn ira n ibu masa kami belikan dia kain untuk jahit baju melayu. baju melayu tu, dia pakai masa majlis bertandang.

yg ni pulak kain batik, kain ni sepasang dengan baju kemeja batik encik fuad. ibu ira mmg tempah kain batik lukis ni 7meter untuk kami berdua corak yg sama. kalau readymade xde yg btul2 sama, takat sedondon warna je..

ha, ni la bekas cincin yang ira crita tu. kami beli design payung. ada 2 krusi yang pegang tempat letak cincin tu. ala2 bersantai tepi pantai gitu...

ok, ni close up gambar cincin yg encik fuad beli, yg belah kiri tu adalah cincin emas bertahtakan berlian untuk bertunang, manakala, yang kanan tu adalah cincin emas bercorak untuk merisik. :)

seterusnya adalah manisan, iaitu coklat2, habuan kanak2.. hehehe..

and lastly adalah, buah buahan segar.. nyumm
ook that all..
akan bersambung untuk part terakhir, part 5..

No comments: